De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van diaconale reis filipijnen - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van diaconale reis filipijnen - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Timos

Blijf op de hoogte en volg diaconale reis filipijnen

24 Juli 2014 | Nederland, Rhenen

Beste lezer,

Aanstaande maandag is het zover: dan reizen we eindelijk af naar Manila in de Filipijnen met elf jongeren uit de Protestantse Kerk in Rhenen. Het is ondertussen al bijna twee jaar geleden dat er een idee opging om naar de Filipijnen te gaan. In maart 2013 is de eerste mail verstuurd met de vraag of het eventueel mogelijk was om met een groep jongeren naar de Filipijnen af te reizen voor een diaconale (zendings)reis. Ondertussen zijn we 16 maanden verder en is bijna alles geregeld. We zijn allemaal druk bezig met de laatste voorbereidingen: muggenmelk, zonnebrandspul, stroopwafels voor de gastouders, korte en lange broeken, shirts, wereldstekkers, vlaggen, enz. Op onze Facebookgroep en Whatsappgroep heerste een enthousiaste sfeer en wordt er letterlijk afgeteld naar maandag! In de Filipijnen zit men ook zeker niet stil: het regent bijna letterlijk mailtjes met informatie in mijn mailbox, dus daar zit het enthousiasme er ook goed in!

In de afgelopen week hebben we echter ook ervaren dat het allemaal niet vanzelfsprekend is dat we veilig aankomen, denkend aan vlucht MH17. Dit maakte indruk op ons allemaal. We bidden daarom om een behouden reis en willen u vragen dat ook te doen!

We hopen u en jou in de komende weken op de hoogte te houden van de reis wanneer we beschikking hebben over internet.

Hartelijke groeten namens de groep :),
Timos

• 24 Juli 2014 - 15:15

Liek:

lieve vrienden,

Ik wens jullie een mooie en gezegende tijd toe in de Fillipijnen. Maak er een mooie herinnering van die je niet snel zal vergeten.

God bless you all and see you soon!

lovexx

• 28 Juli 2014 - 15:32

Erica Gerrits:

lieve Filipijnengangers,

We wensen jullie een voorspoedige, gezegende en behouden reis!!!
    Kracht en zegen van BOVEN om er goede, mooie weken van te maken!!

Vanuit Rhenen gaan we in gedachten zeker met jullie mee!!

• 29 Juli 2014 - 18:55

Jacoline Gijsbertsen:

Beste Filipijnengangers,

Net kreeg ik een sms dat jullie geland zijn.
    Fijn dat jullie, ondanks de vertraging, veilig geland zijn.
    Wij wensen jullie Gods nabijheid toe in al het werk wat
    jullie hopen te gaan verzetten.
    Hele goede en fijne weken toegewenst waarin jullie ongetwijfeld
    veel indrukken op je af zult krijgen.

Groetjes,
    Jacoline, Henk, Gijsbert en Gerrold